maandag 19 september 2011

Pompoenentijd

Ik heb me er toch maar bij neergelegd dat het geen zomer meer gaat worden.
Al valt het vandaag buiten reuze mee, er is een gezellig zonnetje.
Maar binnen is het gewoon fris. Ik weiger om de kachel nu al aan te doen en heb mijn vest maar weer opgezocht.

En geheel passend bij het herfstige weer van de laatste tijd, ben ik toch maar aan het pompoenen maken geslagen.
Je kunt er bijna niet om heen in blogland, erg leuk hoor, de één nog mooier dan de ander.
Hierbij dan mijn bijdrage.. . . . .



Het is een krans geworden voor aan de voordeur.
Zo hou ik de herfst toch nog een beetje buiten de deur.

Ik had bij de action een herfsttak gekocht en daar heb ik blaadjes van afgehaald en gebruikt voor op de pompoenen.
Het idee van de krans had ik hier gezien.

4 opmerkingen:

Loesje zei

gaaffff,

weer eens heel wat anders. Pompoenen van ruitjesstof! Ze hebben precies de vorm van echte pompoens.

Leuk dat je ze in een krans hebt verwerkt.

liefss

Hannie zei

Wauw!! Yvonne, hij is prachtig! Ik kom ook even langs hoor, met een krans! hahahahaa....
Het was vandaag een mooie dag en idd koud binnen, ik heb de kachel om 17u aangezet, ik vond het wel welletjes met de kou, hhihihihiii...

Liefs,
Hannie

Yvonne zei

Wauw wat een leuke krans!

groetjes, Yvonnd

Kaatje zei

Ik vind deze krans echt heel mooi! Misschien wordt het tijd voor een krans met roze pompoenen, voor mij dan.....O nee, eerst mijn UFO'S, haha. Wel weer een idee rijker!
groetjes, Karin